عامل که باعث بیماری مزمن کلیه چیست

suxiaoying

بیماری کلیوی مزمن به معنای CKD، که بدان معنی است که GFR 60 از دست رفته بیش از سه ماه نیز آسیب کلیوی. درمان مناسب در موقع به طور کلی پیش از عوارض و CKD آن خواهد بود. اما اگر شما نمی توانید در حال حاضر، به CKD از زمین تکیه می کنند، آن را آسان به عود است. بنابراین عامل Hikiokoseru بیماری مزمن کلیه چیست؟
اول، سرد
سرد علت اصلی عود CKD است. نگه دار، سرد، لیست بیمار با سردرگمی ایمنی بدن. این یک حل و فصل است که التهاب عود در این روش، تبدیل شدن به یک تکرار CKD است.
دوم، عفونت
عفونت دستگاه تنفسی، سنگ های ادراری، عفونت پوستی مشترک، من می توانم این منجر به عود CKD.
سوم، تنش
تنش بار بر روی کلیه ها داده می شود، و در نتیجه کاهش بیماری های کلیوی. به عنوان مثال، ورزش شدید، تمام شب بیدار موندن، و غیره کار زیاد.
چهارم، نیمه
برای اینکه قادر به از این بیماری از بیمار خودداری کنند، رژیم غذایی مناسب می تواند یک زندگی خوب رفتن بیشتر.عادات غذایی بد این بیماری را بدتر کند. به عنوان مثال، مواد غذایی شور را می دهد بار بر روی کلیه ها.
پنجم، فشار خون بالا
رابطه نزدیک بین بیماری کلیه همیشه فشار خون بالا وجود دارد. بیماری کلیوی می تواند قادر به سبب فشار خون بالا، بیماری های کلیوی ممکن است به فشار خون بالا و بالعکس منجر شود. بنابراین شما به خوبی پیش رو اگر، فشار خون بالا عامل اصلی از CKD است نبوده است.
ششم، داروهای نفروتوکسیک
برای کلیه بیماران مبتلا به بیماری باید دارو برای جلوگیری از عوارض نوشیدن. اما بخشی از دارو به دلیل آن داروهای نفروتوکسیک است، بنابراین قبل از مصرف هر نوع دارو، کسانی که یک دکتر بازدید خوب است.
هفتم، احساس منفعل
من می توانم در خلق و خوی تغییر نیز به بیماری های کلیوی منجر شود. خیلی سرگرم کننده، پرواز تعلق دارد.
این یک عامل مشترک است که باعث عود بیماری مزمن کلیه و یا بیشتر است. بنابراین به منظور جلوگیری از عود بیماری کلیه، لطفا از این عوامل آگاه باشند. زندگی روزانه خود، آن را فرار و عفونت تنش و سرد، داروهای نفروتوکسیک، شما را از فشار خون خودداری کنند. با توجه به عادات رژیم غذایی سالم، من با روحیه ی خوب را حفظ خواهد کرد. اگر شما هر گونه مشکلی، لطفا ارسال یک ایمیل به kidneydiseasetherapy @ yahoo.co.jp. من به شما ظرف 24 ساعت بهبود می یابند.

http://www.kidneydiseasetherapy.com/ckdbasic/773.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 15 شهريور 1393برچسب:بیماری مزمن کلیه,ساعت6:49توسط xiaoying | |